V košíku máte
Váš košík je bohužel prázdný :-(
Váš košík je bohužel prázdný :-(
…není to trochu škoda?
  • Jak reklamovat

Reklamace zboží v zákonné lhůtě 24 měsíců

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců – pokud není na www.CROSSIO.cz či v přiloženém záručním listě (na faktuře) uvedeno jinak. Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dne převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně. Nebo chcete zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Jak v případě reklamace postupovat

Sdělení o reklamaci zboží nám můžete buďto zaslat elektronicky na info@crossio.cz nebo vyplňte reklamační formulář, který jste obdrželi spolu se zbožím. Ten vložte do balení, které nám posíláte zpět. V obou případech by formulář či e-mail měl obsahovat tyto informace:

  • číslo objednávky
  • kontaktní údaje
  • informaci, zda se jedná o výměnu, vrácení či reklamaci zboží
  • případný popis problému či závady
  • číslo účtu (pokud se liší od účtu, ze kterého byla obj. zaplacena) kam máme případně vrátit peníze

Kam poslat reklamované zboží?

Zboží k reklamaci vždy posílejte na adresu: 

Martin Bíba - reklamace, ILICO Europe s.r.o., Jankovcova 53, 170 00 Praha - Holešovice (+420 735 035 000).

Zboží nemusí být v originálním obalu. Produkt určený k reklamaci dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Pokud máte, přiložte do balíku fakturu o koupi (není to však vaše zákonná povinnost). O průběhu reklamace budete informováni emailem či telefonicky.

Za jak dlouho reklamaci vyřídíte?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji.

Kdy bohužel záruku nelze uplatnit?

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
  • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  • Zboží bylo poškozeno živly.

Kompletní podmínky pro reklamaci zboží sepsány právnickým žargonem najdete v obchodních podmínkách.